GossipGirl igen.

Såg att Kanal5 ska visa de två första säsongerna måndag-torsdag 16.05. Kul! Jag missade den första säsongen, och när jag har kollat på avsnitten har jag i princip inte fattat någonting, eftersom jag inte har sett det innan och vad som händer i deras liv och bla bla bla. Men, inte för att ni har frågat, men jag ska nu ge Gossip Girl en chans!
Igår sa pappa såhär till mig: "Vad tycker du om inredningen i ditt rum?
Jag: "Det är väl okej.. Men det är ju inte riktigt så här jag vill ha det."
Pappa: "Nej, men du kanske ska börja klura lite på hur du vill att det ska se ut, så att det är Amandas rum och inte bara ett rum där du sover i." (Inte riktigt såhär sas det, men ifall jag sammanfattar det hela så var det typ så)
Så idag har jag möblerat om helt i mitt rum. Sängen står på ny plats, skrivbordet och bokhyllan har bytt plats.. Nu fattas det foton på väggarna så att det inte ser så tomt ut. Vi får se vad det blir.
Oj, shit. Såg nu att klockan är 22.19 och jag börjar 8.00 i morgon bitti. Hur ska detta gå? Jag kommer ju aldrig upp.. HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: f

kolla senaste inlägget :D

2009-09-01 @ 22:58:07
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0